بازسازی خانه با حداقل ترین هزینه ها
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
بازسازی خانه با حداقل ترین هزینه ها
یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت 10:54 | بازدید : 52 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه کاری بسیار لذت‌بخش است. وقتی که خانه خودتان را بازسازی می‌کنید، احساس بهتری خواهید داشت. به این ترتیب همان خانه قدیمی که با آن خاطره دارید را به خانه‌ای زیبا و امروزی تبدیل می‌کنید. البته برای داشتن این حس خوب، باید پول خوبی هم خرج کنید! خیلی‌ها تصور می‌کنند که بازسازی خانه بسیار پرهزینه است. به همین خاطر از آن فراری هستند. این در حالی است که می‌توانید بازسازی را با حداقل هزینه انجام دهید. خب برای این کار چه راه‌حلی وجود دارد؟ چطور می‌توان با حداقل هزینه بهترین بازسازی را انجام داد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید چطور می‌توانید بازسازی خانه را با حداقل هزینه انجام دهید.

تخریب ممنوع

تخریب هزینه بسیاری دارد. وقتی که واژه تخریب در بازسازی به کار می‌رود. باید انتظار افزایش هزینه‌های بسیاری داشته باشید. تخریب به‌معنای تخریب دیوار، تغییر نقشه و از این قبیل مسائل می‌شود. برای تخریب باید هزینه‌ای گزاف بپردازید. همچنین وقتی که تخریب انجام می‌شود، برای تعمیر آن بخش نیز باید هزینه‌ای بیشتر از بازسازی صرف نمایید. پس بهتر است اگر می‌خواهید تا با حداقل هزینه کار خودتان را پیش ببرید، به‌دنبال تخریب نباشید. تخریب می‌تواند هزینه‌های شما را به‌صورت بسیار چشم‌گیر بالا ببرد. به‌دنبال راه‌کارهای خلاقانه باشید تا کار خودتان را بدون تخریب پیش ببرید.

تغییر سیستم فاضلاب ممنوع

گاهی برخی افراد تصمیم می‌گیرند تا اقدام به تغییر نقشه خانه کنند. برای مثال جای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه را تغییر دهند. تغییر اینگونه فضاها، نیاز به تغییر سیستم فاضلاب دارد. یعنی دستشویی، حمام و همچنین آشپزخانه، باید دسترسی به سیستم فاضلاب و آب داشته باشد. شاید لوله‌کشی را بتوان با حداقل هزینه انجام داد؛ اما تغییر مسیر فاضلاب، مخصوصاً فاضلاب سرویس بهداشتی و دستشویی، کار بسیار دشواری است. به همین خاطر هزینه بسیاری را باید بابت آن بپردازید. برای آنکه خودتان را درگیر بازسازی‌هایی هزینه‌بر و گران نکنید، بهتر است دور تغییر سیستم فاضلاب را خط بکشید.

تغییرات کابینت

کابینت جزو مهم‌ترین اجزای آشپزخانه است. آشپزخانه هم یکی از بخش‌های بسیار مهم خانه به حساب می‌آید. در بازسازی خانه معمولاً کابینت‌ها را تغییر می‌دهند. کابینت دارای انواع مختلفی است. به همین خاطر تنوع قیمتی بسیار متنوعی نیز دارد. اگر به‌دنبال کاهش هزینه‌های خود هستید، می‌توانید کابینت‌ها را به‌صورت کامل عوض نکنید یا به‌دنبال کابینت‌ها ارزان‌قیمت‌تر باشید. روش‌های خلاقانه بسیاری برای کاهش هزینه بازسازی در این زمینه وجود دارد. برای مثال اگر کابیت‌های خانه فلزی است، می‌توانید بخش داخلی و بدنه اصلی کابینت را دست‌نخورده باقی بگذارید و فقط به تغییر درب کابینت اکتفا کنید. به این ترتیب می‌توانید فقط لولا و خود درب کابینت را با انواع درب کابینت چوبی جایگزین کنید. به این ترتیب ظاهر کابینت‌ها نو می‌شوند و کمترین هزینه را برای بازسازی خانه متحمل می‌شوید. البته اگر درب کابنیت‌ها چوبی هستند و ظاهری مناسب ندارند، می‌توانید از روش‌هایی همانند جایگزینی روکش چوب یا حتی برچسب‌های تزئینی کابینت استفاده نمایید. به این ترتیب با حداقل هزینه، ظاهر کابینت شما به‌صورت کامل تغییر پیدا می‌کند.

به بازسازی ظاهری اکتفا کنید

خب این موضوع آنچنان هم توصیه نمی‌شود. چون بهتر است بازسازی از صفر تا صد انجام شود. زیرا بازسازی به این شکل می‌تواند بسیار مفید باشد. مثلاً فرض کنید که بازسازی خانه را انجام دادید و همه جا همانند آینه می‌درخشد. سپس بعد مدتی کوتاه، لوله آب نشتی پیدا می‌کند و مجبور به تخریب کفپوش می‌شوید. پس بهتر است در بازسازی، از تاسیسات نیز دیدن کنید. با وجود این اگر احساس می‌کنید که به‌دلیل مشکلات مالی و بودجه، باید تا حد امکان هزینه بازسازی خانه را کاهش دهید، می‌توانید به بازسازی ظاهری اکتفا کنید. منظور از بازسازی ظاهری، تغییرات ظاهری ساختمان است. برای مثال می‌توانید در بازسازی ظاهری خانه، دیوارها را رنگ کنید یا کاغذ دیواری را تعویض نمایید. همچنین کفپوش را تعمیر کنید یا کابینت‌ها را در ارزان‌ترن حالت ممکن تغییر دهید. ساخت آرک و نور مخفی یا تزئینات این چنینی نیز در بازسازی ظاهری موثر است. پس می‌توانید با حداقل هزینه، حداقل ظاهر ساختمان را زیبا کنید.

کفپوش درست انتخاب کنید

کفپوش خانه تأثیر بسیاری بر ظاهر آن دارد. وقتی که کفپوش تعویض شود، ظاهر خانه بسیار نو و زیبا خواهد شد. البته تعویض کفپوش می‌تواند بسیار گران‌قیمت باشد. جالب است بدانید، خوشبختانه این روزها تنوع بسیاری از انواع کفپوش وجود دارد. یعنی می‌توانید بر اساس نیاز خود، انواع مختلف کفپوش را انتخاب کنید. برای مثال با جایگزین کردن سرامیک به جای سنگ، می‌توانید هزینه کفپوش را کاهش دهید. در ضمن اگر عاشق طرح پارکت هستید، می‌توانید از پارکت لمینت استفاده کنید که هزینه کمتری دارد. حتی  برچسب‌هایی وجود دارند که می‌توانید روی زمین بچسبانید و ظاهر ساختمان را تغییر دهید. البته این برچسب‌ها دوام و کیفیت چندانی ندارند؛ اما در کاهش هزینه بازسازی خانه تأثیرگذار هستند. در نهایت باید گفت که بهترین راه برای کاهش هزینه بازسازی خانه ، کمک‌گرفتن از پیمانکاران خبره است. شما می‌توانید از یک پیمانکار درخواست کنید تا با بودجه‌ای خاص، پروژه بازسازی را به پایان برساند. پیمانکاران دارای کارمندانی با تخصص‌های متفاوت هستند. به این ترتیب هزینه‌ای که بابت خدمات مختلف پرداخت می‌کنند، به‌مراتب از هزینه‌ای که خودتان به‌صورت مجزا به نقاش، بنا، سیم‌کش، لوله‌کش و ... پرداخت خواهید کرد کمتر خواهد بود. همچنین پیمانکاران ارتباط‌ های بسیاری در بازار دارند و می‌توانند مصالح را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند. پس بهترین روش برای کاهش هزینه‌ها، کمک گرفتن از پیمانکاران خبره در زمینه بازسازی خانه است.

بازسازی خانه با حداقل ترین هزینه ها

 



موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 14
:: بازدید سال : 25
:: بازدید کلی : 1942